Tołpa

o marce
Tym, co wyróżnia markę tołpa, jest unikalny ekstrakt z torfu, nazywany torfem tołpa® . Składnik ten wzbogaca kosmetyki marki tworzone z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy nie chcą wybierać pomiędzy skutecznością, naturalnością a bezpieczeństwem. tołpa potrafi te wszystkie korzyści zamknąć w pojedynczym opakowaniu kosmetyku. I robi to od wielu lat, dbając jednocześnie o ekologię i stosując w miarę możliwości opakowania pochodzące z materiałów z recyclingu nadające się w całości do powtórnego przetworzenia. Do opracowania skutecznych receptur marka wykorzystuje regenerujące właściwości torfu i borowiny. Skuteczność kosmetyków potwierdzana jest w badaniach aparaturowych i aplikacyjnych. Wszystkie produkty są przebadane alergologicznie, bo tłopa ma świadomość, że nie każda skóra dzielnie toleruje wszystkie składniki. Żaden z nich nie znalazł się w kosmetykach tołpa przypadkowo, każdy pełni określoną funkcję. Marce tołpa przyświeca hasło- mniej znaczy więcej.
Produkty marki GROWN ALCHEMIST są sprzedawane w pożądanych sklepach Boontheshop, Le Bon Marché, Barneys, Fred Segal i były prezentowane w luksusowych magazynach takich jak American i Italian Vogue, Harper’s Bazaar oraz Elle. Bracia Muijs zdobyli również zaufanie modowych i hollywoodzkich gwiazd. Alexander Wang przedstawiał swoje projekty na modelkach o promiennej skórze dzięki zastosowanemu systemowi pielęgnacji skóry GROWN ALCHEMIST, a zdobywczyni Oscara Gwyneth Paltrow pokochała bogaty w witaminy balsam do ust o smaku arbuza i wanilii. GROWN ALCHEMIST nadal rzuca wyzwanie status quo w świecie piękna i jest źródłem inspiracji. Keston i Jeremy dotrzymali obietnicy stworzenia zaawansowanych naturalnych produktów, które poprawiają zdrowie komórek skóry, optymalizują ich funkcje i podkreślają Twoje prawdziwe piękno.

Poznaj bliżej markę

    

Shopping cart
Brak produktów w koszyku!
Continue shopping