najczęściej zadawane pytania

I. COVID-19

1. JAKIE ŚRODKI PODJĘŁO PURE BEAUTY, ABY OCHRONIĆ PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW PRZED COVID-19?
Zapewnienie dobrego samopoczucia naszych pracowników, klientów i dostawców jest naszym najwyższym priorytetem. W tym celu nieustannie podejmujemy działania zgodne z zaleceniami odpowiednich władz, aby zminimalizować ryzyko infekcji u każdej osoby. Między innymi podjęliśmy następujące działania:
a) Wszyscy pracownicy, którzy nie są zatrudnieni w naszym magazynie, pracują w biurze domowym. Ponadto podejmujemy wszelkie środki ostrożności, aby zmniejszyć liczbę punktów kontaktowych i zachować minimalną odległość na terenie naszego magazynu.
b) Wszyscy nasi pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie higieny rąk, a na wszystkich stanowiskach pracy zainstalowano dodatkowe dozowniki środków dezynfekujących.
c) Pracownicy, którzy byli w obszarach ryzyka lub którzy wykazują objawy grypy, takie jak wysoka temperatura i uporczywy kaszel, proszeni są o udanie się do centrum testów koronowych i poddanie kwarantannie.
d) Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i oświadczeń ekspertów, ryzyko rozprzestrzeniania się Covid-19 poprzez kontakt z przedmiotami takimi jak opakowania, paczki, listy – nie istnieje.
e) Paczki wysyłamy firmą kurierską INPOST. Możecie wygodnie odebrać przesyłkę od nas w Paczkomacie lub odebrać ją od kuriera. Obecnie macie możliwość bezdotykowego odebrania swojej paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki nowej funkcji zdalnego otwarcia skrytki! 
f) Według INPOST, obecnie nie ma znaczących utrudnień w wysyłaniu i odbieraniu paczek. Ze względu na dużą liczbę przesyłek mogą jednak wystąpić opóźnienia w dostawie poszczególnych przesyłek. Jeśli więc na PURE BEAUTY BOX musisz poczekać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Zależy nam na jak najlepszej ochronie zarówno naszych klientów, jak i wszystkich dostawców paczek. Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://inpost.pl/kontakt?cat=4

II. SUBSKRYPCJE I PAKIETY

1. ILE KOSZTUJE PURE BEAUTY BOX?

a) Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” kosztuje 89 zł miesięcznie. Cena zawiera koszt wysyłki (10 zł). Pobranie z Twojej karty zwykle następuje na początku miesiąca.

b) Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” kosztuje 255 zł. Cena zawiera koszt wysyłki (3 x 10 zł). Jest to jednorazowa płatność z góry.

c) Pakiet na 6. miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNĄ NA DŁUŻEJ” kosztuje 438zł. Cena zawiera koszt wysyłki. Za pakiet płacisz jednorazowo z góry.

d) Pojedynczy box „PRZETESTUJ MNIE” kosztuje 99 zł. Cena zawiera koszt wysyłki (10 zł). Pojedynczy box możesz kupić dopiero po ujawnieniu zawartości danej edycji. Na naszych kanałach social media oraz stronie www.purebeauty.pl informujemy, kiedy zostanie uruchomiona sprzedaż pojedynczego boxa.

2. CZYM SIĘ RÓŻNIĄ RODZAJE SUBSKRYBCJI?
Wykupując jedną z opcji subskrypcyjnych możesz wybrać abonament z płatnością miesięczną lub przedpłatą za cały okres subskrypcji.

a) Miesięczna płatność
Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” to subskrypcja ciągła, którą możesz anulować w dowolnym momencie. Z zastrzeżeniem, że będzie ona anulowana przed pobraniem opłaty za kolejną edycję boxa. Czyli anulowanie subskrypcji musi nastąpić przed końcem każdego miesiąca, zanim pobierzemy opłatę za kolejny miesiąc.

b) Pakiety
Subskrypcja na 3 lub 6. miesięcy gwarantuje korzystną cenę. Za tego typu subskrypcje płaci się z góry, dlatego nazywamy je PAKIETAMI. Subskrypcja zakończy się wraz z ostatnim pudełkiem z Twojego okresu rozliczeniowego. W przypadku rezygnacji z pakietu (subskrypcji) przed jego końcem pobierzemy opłaty określone w sekcji VI pkt. 5 lit d) lub e).

c) Edycje specjalne i limitowane
Edycje limitowane oraz edycje specjalne nie są dostępne w ramach subskrypcji. Można je kupić jednorazowo – w naszych kanałach social media oraz na stronie www.pureabeauty.pl znajdziesz informacje o aktualnych edycjach specjalnych i limitowanych. Jeżeli chcesz wiedzieć szybciej, kiedy ukażą się nasze limitowane edycje – zapisz się do naszego newslettera.

3. JEŚLI MAM SUBSKRYPCJĘ/PAKIET NA 3 lub 6. MIESIĘCY CO SIĘ DZIEJE PO WYGAŚNIĘCIU ODPOWIEDNIEGO OKRESU?
Po wygaśnięciu subskrypcji/pakietu na 3 lub 6. miesięcy zostaje ona zakończona. Po jej zakończeniu możesz wykupić kolejną subskrypcję/pakiet na wybrany przez siebie okres.
4. CZY MUSZĘ ZAMAWIAĆ CO MIESIĄC NA PUREBEAUTY.PL?
a) Jeśli masz aktywną miesięczną subskrypcję elastyczną „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ”, PURE BEAUTY BOX będzie do Ciebie wysyłany automatycznie co miesiąc, do momentu Twojej rezygnacji.

b) Jeśli masz wykupioną subskrypcję/pakiety na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” lub na 6. miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNA NA DŁUŻEJ” płacisz za nie z góry i otrzymujesz PURE BUTY BOX odpowiednio przez najbliższe 3 lub 6. miesięcy.

c) Jeśli kupujesz po ujawnieniu zawartości kolejny pojedynczy box PURE BEAUTY to musisz zamawiać go co miesiąc. To samo dotyczy edycji limitowanych lub specjalnych, są one dostępne tylko w opcji jednorazowego zakupu, ale możesz go dokonać wielokrotnie do wyczerpania zapasów.

5. CZY SĄ JAKIEŚ UKRYTE KOSZTY SUBSKRYPCJI LUB PAKIETÓW?
Nie martw się, w PURE BEAUTY nie ma żadnych ukrytych kosztów. Ostateczny koszt zawiera podatek VAT, koszty dostawy oraz opakowanie.
a) Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” – ostateczny koszt to 89 zł miesięcznie.
b) Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” – ostateczny koszt to 255 zł.
c) Pakiet na 6. miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNA NA DŁUŻEJ” – ostateczny koszt to 438zł.
d) Pojedynczy box „PRZETESTUJ MNIE” – ostateczny koszt to 99 zł.

III. WYSYŁKA

1. KIEDY OTRZYMAM PIERWSZY PURE BEAUTY BOX?
Twój pierwszy PURE BEAUTY BOX zostanie dostarczony w zależności od tego, kiedy zostało złożone Twoje zamówienie. Gdy tylko PURE BEAUTY BOX opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki.

a) W pierwszej kolejności wysyłane są pudełka PURE BEAUTY do wszystkich osób, które mają wykupioną subskrypcję i pakiety.
b) Nowe zamówienia, które otrzymujemy na bieżąco, są natychmiast przetwarzane i przygotowywane do wysyłki. Wysyłka następuje w ciągu 2 dni roboczych.

2. MAM WYKUPIONĄ SUBSKRYPCJĘ LUB PAKIET I KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ PUDEŁKA PURE BEAUTY?
a) PURE BEAUTY BOX przychodzi do Twojego domu raz w miesiącu. Przewidywaną datę wysyłki można znaleźć w powiadomieniu o wysyłce. Z reguły dostawa odbywa się w pierwszej połowie miesiąca.
b) O dokładnej dacie wysyłki poinformujemy Cię w naszych social mediach oraz na naszej stronie internetowej.

IV. DOSTAWA

1. W JAKI SPOSÓB ZOSTANIE DOSTARCZONY MÓJ PURE BEAUTY BOX?
a) Twój PURE BEAUTY BOX zostanie dostarczony przez firmę INPOST. O każdym etapie procesu wysyłki zostaniesz poinformowana e-mailem lub w poprzez sms.
b) Sama możesz wybrać sposób dostawy w procesie zakupu boxów na naszej stronie www.purebeauty.pl, masz możliwość wyboru standardowej dostawy paczek kurierem na wybrany adres lub do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu.
2. JAK ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY?
a) Przy zakupie pakietu lub subskrypcji podajesz adres dostawy. Możesz go zmienić na tydzień przed planowana wysyłką danej edycji boxa.
b) Także po wysłaniu paczki możesz jednorazowo przeadresować paczkę. Otrzymasz w mailu lub sms-ie informację jak można to zrobić.
3. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ WYSYŁKĘ MOJEGO PUDEŁKA?
Jak tylko PURE BEAUTY BOX zostanie do Ciebie wysłany, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Wiadomość email zawiera numer, dzięki któremu możesz śledzić swoją przesyłkę.
4. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI ZAKUPIŁAM, A NIE OTRZYMAŁAM MOJEGO PURE BEAUTY BOXA?
Wyślemy powiadomienie o wysłaniu Twojego PURE BEAUTY BOX-a e-mailem. Ta wiadomość dotrze na adres e-mail podany w procesie rejestracji. Link do śledzenia PURE BEAUTY BOX-a znajdziesz w potwierdzeniu wysyłki.

a) Jeśli status Twojej przesyłki nie zmieni się dłużej niż 3 dni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.
b) Jeśli zapłaciłaś, a nie otrzymałaś informacji o przesyłce to skontaktuj się bezzwłocznie z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

5. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PURE BEAUTY BOX DO INNYCH KRAJÓW?
Boxy PURE BEAUTY zamówione na www.purebeauty.pl są dostarczane tylko na adresy doręczeń na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
6. DLACZEGO JAKO NOWY KLIENT NIE OTRZYMAŁAM AKTUALNEGO PUDEŁKA?
Gdy tylko regularne comiesięczne wydanie PURE BEAUTY BOX zostanie wyprzedane, wszyscy klienci automatycznie otrzymają nowe pudełko klienta jako pierwsze pudełko przy wykupie nowej subskrypcji.

V. PŁATNOŚCI

1. JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?
a) Za pakiety możesz zapłacić w następujący sposób: E-Transfer (obsługa 322 banków) oraz Blik, możesz zapłacić również Kartą Płatniczą/Kredytową.

b) Za subskrypcję płacisz kartą kredytową, z której co miesiąc pobieramy opłatę za daną edycję boxa PURE BEAUTY.

c) Naszymi partnerami obsługującym płatności są Przelewy24 oraz PayU.

2. KIEDY BĘDZIE POBIERANA PŁATNOŚĆ Z KARTY?
a) Przy miesięcznej elastycznej subskrypcji „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” (Zamówienie Abonamentowe) płatność pobieramy przy składaniu zamówienia. Płacisz za pierwsze pudełko natychmiast po jego zakupie. W kolejnych miesiącach obciążenie następuje na początku każdego miesiąca. Pobranie może przypadać na różne terminy. Zwykle jednak pobieramy kwotę pierwszego dnia miesiąca. Podejmujemy 3 próby pobrania.

b) Za subskrypcję pakietów na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” i
pakietów na 6 miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNA NA DŁUŻEJ” płacisz bezpośrednio (z góry za cały wybrany okres) po wpłynięciu do nas zamówienia. Nie pobieramy dodatkowych płatności.

c) Płatność za edycje limitowane oraz za pojedyncze boxy „PRZETESTUJ MNIE” kupione po ujawnieniu zawartości jest pobierana bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Jest to opłata jednorazowa.

3. PŁATNOŚĆ Z MOJEJ KARTY NIE ZOSTAŁA POBRANA, DLACZEGO?
a) Sprawdź w swoim banku, czy Twoja karta obsługuje transakcje MOTO i czy mogą być z niej pobierane płatności cykliczne bez fizycznego użycia karty. Jeżeli nie, zleć aktywację tego typu usług.

b) Sprawdź, czy Twoja karta kredytowa nie wygasła. Jeżeli nie, to sprawdź, czy nie została anulowana lub zdezaktywowana. Jeżeli PURE BEAUTY nie będzie mogło pobrać płatności, to nie wyśle do Ciebie boxa. Twoja subskrypcja zostanie wstrzymana. Z tego powodu prosimy byś zwróciła uwagę, aby podane przez Ciebie dane dotyczące płatności były zawsze aktualne.

c) Możliwe, że na Twojej karcie nie ma wystarczającej ilości środków do realizacji transakcji. W tym przypadku zastosuj się do zaleceń z punktu 5.

d) Jeśli zapisane przez Ciebie dane nie są już aktualne i wystąpi problem z płatnością za Twój PURE BEAUTY BOX, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem do rozwiązania problemu. Link przeniesie Cię bezpośrednio do subskrypcji, w przypadku której występuje problem z płatnością. Po wejściu na swoje konto możesz wprowadzić i zapisać dane nowej karty kredytowej.

4. CO SIĘ STANIE, JEŚLI NA DZIEŃ POBRANIA NA MOJEJ KARCIE NIE BĘDZIE WYSTARCZAJĄCEJ ILOŚĆ PIENIĘDZY DO REALIZACJI PŁATNOŚCI?
a) Kwotę będziemy starać się pobrać z Twojego konta jeszcze dwukrotnie przez przed terminem wysyłki boxa. Jeśli po trzech próbach nadal nie będzie to możliwe, automatycznie wstrzymamy wysyłkę pudełka do czasu otrzymania zaktualizowanych informacji na Twoim koncie.

b) Jeżeli po trzykrotnej próbie pobrania pieniędzy z karty płatność nie zostanie zrealizowana, Twoja subskrypcja zostanie wstrzymana do czasu zaktualizowania informacji rozliczeniowych. Nie oznacza to, że Twoja subskrypcja zostanie anulowana.

c) W każdym momencie możesz się skontaktować z naszym działem obsługi klienta
[email protected] lub przez formularz kontaktowy w celu rozwiązania problemu.

d) Należy pamiętać, że zmiana informacji rozliczeniowych zmieni się również w przypadku innych subskrypcji na koncie. Abyśmy nie pobierali podwójnych opłat z Twojego konta, pamiętaj, że Twoja subskrypcja jest aktywna tylko wtedy, gdy Twoje informacje są aktualizowane.

5. CO ZROBIĆ, JEŚLI KOD PROMOCYJNY NIE DZIAŁA?
a) Kody promocyjne są ważne tylko dla określonej subskrypcji, pakietu lub produktu i przez ograniczony czas, a zatem mogły wygasnąć.

b) Warunki skorzystania z każdego kodu można znaleźć przy każdej ofercie. Są one wpisane drobnym drukiem.

c) Jeżeli kod zgodnie z ofertą jest ważny, a problem występuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta [email protected] lub przez formularz kontaktowy w celu rozwiązania problemu.

6. GDZIE WPISAĆ KOD PROMOCYJNY?
Kod promocyjny wpisujesz przed dokonaniem płatności w specjalnie oznaczonym miejscu. Po dodaniu kodu zostanie wyświetlona nowa kwota do zapłaty uwzględniająca rabat.
7. CZY MOGĘ WPISAĆ KILKA KODÓW PROMOCYJNYCH DLA JEDNEGO ZAMÓWIENIA?
Nie, w jednym zamówieniu można wprowadzić tylko jeden kod.
8. GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ FAKTURĘ?
Jeśli potrzebujesz faktury za swoje zamówienie, skontaktuj się w ciągu 7 dni od dokonania zamówienia z naszym działem obsługi klienta [email protected] lub przez formularz kontaktowy. Faktura zostanie przesłana pocztą elektroniczną tak szybko, jak to możliwe.

VI. ZWROTY, ANULOWANIE, REZYGNACJA

1. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PURE BEAUTY BOX I CZY ZWRÓCICIE MI PIENIĄDZE?

a) Jeżeli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy, to możesz zwrócić nienaruszony box, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy. Musisz odesłać box przed upływem 14- dniowego terminu na adres: PURE BEAUTY MEDIA Sp. z o.o. ul. Wąski Jar 10a, 02-796 Warszawa, z dopiskiem „zwrot”. Jeżeli dołączysz do niego numer zamówienia, będzie nam łatwiej je zidentyfikować.

b) Pamiętaj, że odstąpienia od umowy wymagamy wypełnienia i odesłania do nas Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym musisz podać w szczególności numer rachunku bankowego na który zwrócimy Ci. Wzór formularza znajdziesz tutaj, jednak zgodnie z obowiązującymi przepisami nie jest on dla Ciebie wiążący. Wypełniony i podpisany formularz powinieneś wysłać do naszego działu obsługi klienta [email protected] lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.purebeauty.pl.

2. ZAPŁACIŁAM ZA ZAMÓWIENIE ZA POBRANIEM, W JAKI SPOSÓB MAM TERAZ ZWRÓCIĆ WAM BOX, ŻEBY ODZYSKAĆ PIENIĄDZE?
W przypadku, gdy zapłaciłaś za box przy odbiorze przesyłki, wówczas zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w Oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Jeżeli nie podałaś w nim swojego konta, to skontaktujemy się z Tobą na podany przez Ciebie adres e-mail i poprosimy o uzupełnienie danych.
3. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ DO WAS BOX ZA POBRANIEM?
Pamiętaj, że nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, takie zwroty nie będą odbierane, w związku z czym box nie uznaje się za zwrócony.
4. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ MIESIĘCZNĄ SUBSKRYPCJĘ (ABONAMENT) „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ”?
a) W każdym momencie możesz anulować Zamówienie Abonamentowe (subskrypcję). Subskrypcja może być anulowana przed pobraniem opłaty za kolejną edycję boxa jednak nie później niż do końca miesiąca kalendarzowego zanim pobierzemy opłatę za kolejny miesiąc. Jeśli anulujesz subskrypcję do końca miesiąca, ostatnim pudełkiem będzie box z bieżącego miesiąca. Jeśli nie anulujesz do końca miesiąca, nadal otrzymasz pudełko na następny miesiąc. Anulowanie subskrypcji przed końcem danego miesiąca gwarantuje pewność, że nie otrzymasz pudełka na następny miesiąc i nie zostanie pobrana z Twojej karty kolejna opłata.

b) Subskrypcję możesz anulować w panelu klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

c) W przypadku anulowania Zamówienia Abonamentowego nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów, chyba że nie zdążysz tego zrobić przed wysłaniem kolejnego boxa zgodnie z zasadami określonymi powyżej.

5. W JAKI SPOÓB MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z PAKIETU I JAKIE MI PRZYSŁUGUJĄ ZWROTY?

a) Jeżeli zdecydujesz się na Odstąpienie od umowy w trakcie trwania pakietu 3 lub 6. miesięcznego, musisz liczyć się z tym, że PURE BEAUTY przyjmie Twoją rezygnację, ale musi ona nastąpić do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. Jeżeli wyślesz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy do końca miesiąca, to nie otrzymasz już kolejnego boxa, którego wysyłka przewidziana jest na miesiąc kolejny. Czyli przykładowo: odstępujesz od umowy do dnia 31 stycznia, to nie dostaniesz już boxa lutowego.

b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj. Należy je wysłać do naszego działu obsługi klienta [email protected] lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.purebeauty.pl.

c) Przy Odstąpieniu od umowy w trakcie trwania pakietu przysługuje Ci prawo zwrotu części zapłaconej przez Ciebie kwoty. Zostanie ona pomniejszona o wartość zrealizowanych przez nas zamówień oraz po potrąceniu naliczonego podczas zakupu rabatu. Wartość zamówień w tym wypadku rozumiana jest jako regularna cena boxa w zakupie subskrypcyjnym tj. 79 zł + 10 zł za wysyłkę.

d) Poniżej zamieszczamy tabelkę z informacjami odnośnie zwrotów za rezygnację z pakietu 3 miesięcznego w trakcie jego trwania.

Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ”
Cena pakietu 255 zł z wysyłką

 

Otrzymałam 1 box z pakietu trzymiesięcznego, odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. Otrzymałam 2 boxy z pakietu trzymiesięcznego, odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa.
Zwrot 166 zł Zwrot 77 zł

e) Poniżej zamieszczamy tabelkę z informacjami odnośnie zwrotów za rezygnację z pakietu 6. miesięcznego w trakcie jego trwania.

Pakiet na 6 miesiące „ZOSTAŃ ZE MNĄ DŁUŻEJ”
Cena pakietu 438 zł z wysyłką

 

Otrzymałam 1 box z pakietu Otrzymałam 2 boxy z pakietu Otrzymałam 3 boxy z pakietu Otrzymałam 4 boxy z pakietu Otrzymałam 5 boxów z pakietu

Odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa.

Zwrot 349 zł Zwrot 260 zł Zwrot 171 zł Zwrot 82 zł Zwrot nie przysługuje.

VII. PRODUKTY

1. CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI BRAKUJE LUB MAM USZKODZONY PRODUKT W BOXIE?
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta [email protected] lub przez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie. W przypadku uszkodzonego produktu prosimy wypełnienie Formularza reklamacji (link) oraz o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu. Jak najszybciej wymienimy uszkodzony lub doślemy brakujący produkt.
Jeżeli nie będziemy już mieli danego produktu, to nie mamy wyślemy Ci produkt o podobnej wartości i przeznaczeniu.
2. GDZIE MOGĘ KUPIĆ PRODUKTY, KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ W AKTUALNEJ EDYCJI PURE BEAUTY BOX?

Na stronie www.purebeauty.pl można znaleźć wszystkie produkty z pudełek. Każdy strona produktu zawiera szczegółowe opisy oraz informacje o tym, gdzie można kupić dany produkt.
Jeśli szukasz produktu danej marki wejdź do zakładki NASZE MARKI, wybierz odpowiednie logo, a wyświetli Ci się lista wszystkich produktów danej marki, które znalazły się w boxach PURE BEAUTY.

3. JAKIE PRODUKTY SĄ W PURE BEAUTY BOXACH?
Jeżeli kupujesz subskrypcję lub pakiet 3 lub 6. miesięczny to marki i produkty, które znajdą się w pudełku, pozostaje tajemnicą, dopóki nie rozpakujesz boxa. Dzięki temu PURE BEAUTY BOX jest dla Ciebie niespodzianką.

Jeśli jednak jesteś jednym z naszych szczególnie ciekawych klientów, możesz zapisać się do newslettera lub śledzić nas na INSTAGRAMIE I FACEBOOKU (linki).W newsletterze oraz na naszych social mediach czasem ujawniamy tajemnicę i prezentujemy niektóre produkty z nadchodzącego pudełka!

VIII. PURE BEAUTY BOX JAKO PREZENT

1. CZY MOGĘ PODAROWAĆ SUBSKRYPCJĘ PURE BEAUTY BOX?
Oczywiście! Po prostu wybierz odpowiedni pakiet (link) dla swoich bliskich i zapewnij im niezapomniane wrażenia z rozpakowywania PURE BEAUTY BOXA! Wtedy płatność pobieramy z Twojego konta, a jako adres dostawy wpisujesz dane osoby, która ma otrzymać PURE BEAUTY BOX.
2. CO SIĘ DZIEJE, GDY KOŃCZY SIĘ PAKIET PREZENTOWY?
Po wysłaniu ostatniego pudełka z pakietu kończy się on automatycznie. Jeżeli Tobie lub bliskiej Ci osobie spodobał się PURE BEAUTY BOX, zamów tutaj wybraną opcję, aby nie przegapić kolejnych atrakcyjnych edycji.
Twój koszyk
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakypy