najczęściej zadawane pytania

I. COVID-19

1. JAKIE ŚRODKI PODJĘŁO PURE BEAUTY, ABY OCHRONIĆ PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW PRZED COVID-19?

Zapewnienie dobrego samopoczucia naszych pracowników, klientów i dostawców jest naszym najwyższym priorytetem. W tym celu nieustannie podejmujemy działania zgodne z zaleceniami odpowiednich władz, aby zminimalizować ryzyko infekcji u każdej osoby. Między innymi podjęliśmy następujące działania:
a) Wszyscy pracownicy, którzy nie są zatrudnieni w naszym magazynie, pracują w biurze domowym. Ponadto podejmujemy wszelkie środki ostrożności, aby zmniejszyć liczbę punktów kontaktowych i zachować minimalną odległość na terenie naszego magazynu.
b) Wszyscy nasi pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie higieny rąk, a na wszystkich stanowiskach pracy zainstalowano dodatkowe dozowniki środków dezynfekujących.
c) Pracownicy, którzy byli w obszarach ryzyka lub którzy wykazują objawy grypy, takie jak wysoka temperatura i uporczywy kaszel, proszeni są o udanie się do centrum testów koronowych i poddanie kwarantannie.
d) Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i oświadczeń ekspertów, ryzyko rozprzestrzeniania się Covid-19 poprzez kontakt z przedmiotami takimi jak opakowania, paczki, listy – nie istnieje.
e) Paczki wysyłamy firmą kurierską INPOST. Możecie wygodnie odebrać przesyłkę od nas w Paczkomacie lub odebrać ją od kuriera. Obecnie macie możliwość bezdotykowego odebrania swojej paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki nowej funkcji zdalnego otwarcia skrytki!
f) Według INPOST, obecnie nie ma znaczących utrudnień w wysyłaniu i odbieraniu paczek. Ze względu na dużą liczbę przesyłek mogą jednak wystąpić opóźnienia w dostawie poszczególnych przesyłek. Jeśli więc na PURE BEAUTY BOX musisz poczekać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Zależy nam na jak najlepszej ochronie zarówno naszych klientów, jak i wszystkich dostawców paczek. Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://inpost.pl/kontakt?cat=4

II. SUBSKRYPCJE I PAKIETY

1. ILE KOSZTUJE PURE BEAUTY BOX?

a) Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” kosztuje 104 zł miesięcznie. Cena zawiera koszt wysyłki (10 zł). Pobranie z Twojej karty zwykle następuje w połowie miesiąca.

b) Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” kosztuje 300 zł. Cena zawiera koszt wysyłki (3 x 10 zł). Jest to jednorazowa płatność z góry.

c) Pojedynczy box „PRZETESTUJ MNIE” kosztuje 114 zł. Cena zawiera koszt wysyłki (10 zł).

2. CZYM SIĘ RÓŻNIĄ RODZAJE SUBSKRYBCJI?

Wykupując jedną z opcji subskrypcyjnych możesz wybrać abonament z płatnością miesięczną lub przedpłatą za cały okres subskrypcji.

a) Miesięczna płatność
Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” to subskrypcja ciągła, którą możesz anulować w dowolnym momencie. Z zastrzeżeniem, że będzie ona anulowana przed pobraniem opłaty za kolejną edycję boxa. Czyli anulowanie subskrypcji musi nastąpić przed końcem każdego miesiąca, zanim pobierzemy opłatę za kolejny miesiąc.

b) Pakiety
Subskrypcja na 3 miesiące gwarantuje korzystną cenę. Za tego typu subskrypcje płaci się z góry, dlatego nazywamy je PAKIETAMI. Subskrypcja zakończy się wraz z ostatnim pudełkiem z Twojego okresu rozliczeniowego. W przypadku rezygnacji z pakietu (subskrypcji) przed jego końcem pobierzemy opłaty określone w sekcji VI pkt. 6 lit d) lub e).

c) Edycje specjalne i limitowane
Edycje limitowane oraz edycje specjalne nie są dostępne w ramach subskrypcji. Można je kupić jednorazowo – w naszych kanałach social media oraz na stronie www.pureabeauty.pl znajdziesz informacje o aktualnych edycjach specjalnych i limitowanych. Jeżeli chcesz wiedzieć szybciej, kiedy ukażą się nasze limitowane edycje – zapisz się do naszego newslettera.

3. JEŚLI MAM SUBSKRYPCJĘ/PAKIET NA 3 MIESIĄCE CO SIĘ DZIEJE PO WYGAŚNIĘCIU ODPOWIEDNIEGO OKRESU?

Po wygaśnięciu subskrypcji/pakietu na 3 miesiące zostaje ona zakończona. Po jej zakończeniu możesz wykupić kolejną subskrypcję/pakiet na wybrany przez siebie okres.

4. CZY MUSZĘ ZAMAWIAĆ CO MIESIĄC NA PUREBEAUTY.PL?

a) Jeśli masz aktywną miesięczną subskrypcję elastyczną „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ”, PURE BEAUTY BOX będzie do Ciebie wysyłany automatycznie co miesiąc, do momentu Twojej rezygnacji.

b) Jeśli masz wykupioną subskrypcję/pakiety na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” płacisz za nie z góry i otrzymujesz PURE BUTY BOX odpowiednio przez najbliższe 3 miesiące.

c) Jeśli kupujesz po ujawnieniu zawartości kolejny pojedynczy box PURE BEAUTY to musisz zamawiać go co miesiąc. To samo dotyczy edycji limitowanych lub specjalnych, są one dostępne tylko w opcji jednorazowego zakupu, ale możesz go dokonać wielokrotnie do wyczerpania zapasów.

5. CZY SĄ JAKIEŚ UKRYTE KOSZTY SUBSKRYPCJI LUB PAKIETÓW?

Nie martw się, w PURE BEAUTY nie ma żadnych ukrytych kosztów. Ostateczny koszt zawiera podatek VAT, koszty dostawy oraz opakowanie.
a) Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” – ostateczny koszt to 104 zł miesięcznie.
b) Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” – ostateczny koszt to 300 zł.
c) Pojedynczy box „PRZETESTUJ MNIE” – ostateczny koszt to 114 zł.

6. CZY PRZECHOWUJECIE DANE MOJEJ KARTY LUB KONTA BANKOWEGO?

Nie przechowujemy danych kont bankowych i kart naszych Klientów. Płatności są obsługiwane w 100% przez bramkę płatności, która została wybrana przez klientapodczas składania zamówienia. 

7. ZMIENIŁAM KARTĘ PŁATNICZĄ NA NOWĄ I MOJA PŁATNOŚĆ ZA SUBSKRYPCJĘ NIE ZOSTAŁA POBRANA - CO POWINNAM ZROBIĆ?

Wystawcy kart płatniczych traktują każdy numer karty jako nowego klienta, bez względu na to, że jest to Twoja kolejna karta. W związku z tym płatność za subskrypcję nie zostanie pobrana w takiej sytuacji i jest to niezależne zarówno od nas, jak i od operatora płatności (banku czy bramki płatniczej).
Jeśli wiesz, że w tym lub kolejnym miesiącu zmieniasz kartę płatniczą, lub płatność w bieżącym miesiącu nie została pobrana – daj nam proszę znać o tym fakcie na adres email kasia@purebeauty.pl, a my pokierujemy Cię dalej.

Możesz również w dniu otwarcia sprzedaży danej edycji zamówić nową subskrypcję, a dotychczasową anulować.

III. WYSYŁKA

1. KIEDY OTRZYMAM PIERWSZY PURE BEAUTY BOX?

Twój pierwszy PURE BEAUTY BOX zostanie dostarczony w zależności od tego, kiedy zostało złożone Twoje zamówienie. Gdy tylko PURE BEAUTY BOX opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki.

a. W pierwszej kolejności wysyłane są pudełka PURE BEAUTY do wszystkich osób, które mają wykupioną subskrypcję i pakiety.

b. Wysyłki boxów regularnych, zakupionych przed ujawnieniem zawartości pudełka, są realizowane zawsze w drugiej połowie miesiąca. Najczęściej po 25 dniu miesiąca. O dokładnej dacie wysyłki, również jeśli jest szybsza, zawsze informujemy na naszych social mediach. 

c. Data wysyłki boxów limitowanych jest orientacyjnie podawana już w dniu zakupu danego boxa. Dokładną datę wysyłki edycji limitowanych podajemy zawsze na naszych social mediach. 

d. Wysyłka boxów regularnych i limitowanych, zakupionych po ujawnieniu zawartości i pierwszej turze wysyłki danej edycji, przygotowujemy i wysyłamy w przeciągu maksymalnie 3 dni roboczych.

2. MAM WYKUPIONĄ SUBSKRYPCJĘ LUB PAKIET I KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ PUDEŁKA PURE BEAUTY?

a) PURE BEAUTY BOX przychodzi do Twojego domu raz w miesiącu. Przewidywaną datę wysyłki można znaleźć w powiadomieniu o wysyłce. Z reguły dostawa odbywa się w drugiej połowie miesiąca (po 25 dniu miesiąca).
b) O dokładnej dacie wysyłki poinformujemy Cię w naszych social mediach lub na naszej stronie internetowej.

IV. DOSTAWA

1. W JAKI SPOSÓB ZOSTANIE DOSTARCZONY MÓJ PURE BEAUTY BOX?
a) Twój PURE BEAUTY BOX zostanie dostarczony przez firmę INPOST. O każdym etapie procesu wysyłki zostaniesz poinformowana e-mailem lub w poprzez sms.
b) Sama możesz wybrać sposób dostawy w procesie zakupu boxów na naszej stronie www.purebeauty.pl, masz możliwość wyboru standardowej dostawy paczek kurierem na wybrany adres lub do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu.
2. JAK ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY?

a) Jeżeli masz zakupiony pakiet poinformuj nas o zmianie adresu na maila bok@purebauty.pl. Jeśli masz zakupioną subskrypcję, możesz zmienić adres w panelu klienta. Adres należy zmienić najpóźniej do 15 dnia każdego miesiąca. Po 15 dniu każdego miesiąca rozpoczynamy wystawianie etykiet adresowych. Po tej dacie nie ma możliwości zmiany adresu. Przypominamy, że w obrębie Twojego miasta sama możesz przekierować paczkę Inpost.
b) Także po wysłaniu paczki możesz jednorazowo przeadresować paczkę. Otrzymasz w mailu lub sms-ie informację jak można to zrobić.
c) Jeśli zamówiłaś paczkę z dostawą do paczkomatu i wiesz, że nie będziesz w stanie jej odebrać, z poziomu aplikacji inpost możesz wygodnie przedłużyć czas oczekiwania paczki w paczkomacie. 

3. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ WYSYŁKĘ MOJEGO PUDEŁKA?
Jak tylko PURE BEAUTY BOX zostanie do Ciebie wysłany, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Wiadomość email zawiera numer, dzięki któremu możesz śledzić swoją przesyłkę.
4. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI ZAKUPIŁAM, A NIE OTRZYMAŁAM MOJEGO PURE BEAUTY BOXA?

Wyślemy powiadomienie o wysłaniu Twojego PURE BEAUTY BOX-a e-mailem. Ta wiadomość dotrze na adres e-mail podany w procesie rejestracji. Link do śledzenia PURE BEAUTY BOX-a znajdziesz w potwierdzeniu wysyłki.

a) Jeśli status Twojej przesyłki nie zmieni się dłużej niż 7 dni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz reklamacji na naszej stronie, pamiętaj o podaniu numeru Twojego zamówienia.
b) Jeśli zapłaciłaś, a nie otrzymałaś informacji o przesyłce, to skontaktuj się bezzwłocznie z naszym działem obsługi klienta pod adresem bok@purebeauty.pl lub poprzez formularz reklamacji na naszej stronie – podaj w wiadomości numer Twojego zamówienia.

5. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PURE BEAUTY BOX DO INNYCH KRAJÓW?

a) Boxy PURE BEAUTY zamówione na www.purebeauty.pl są dostarczane również za granicę, musisz liczyć się z dodatkową opłatą za przesyłkę, która będzie dodana do ostatecznej kwoty do zapłaty. Opcja ta dotyczy sprzedaży tylko pojedynczych boxów standardowych oraz edycji specjalnych, a także subskrypcji. Nie dotyczy pakietów 3-miesięcznych.

b) Tutaj znajdziesz listę krajów, do których możemy wysłać boxy: Czechy, Francja, Niemcy, UK, Irlandia, Holandia, Włochy i Szwecja.

V. PŁATNOŚCI

1. JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?

a) Za pakiety możesz zapłacić w następujący sposób: PayU, Blik, PayNow, możesz zapłacić również Kartą Płatniczą/Kredytową, również możesz wybrać opcję za pobraniem. Za zamówienia o wartości powyżej 300zł możesz zapłacić również za pomocą PayU Raty.

b) Za subskrypcję płacisz kartą kredytową, z której co miesiąc pobieramy opłatę za daną edycję boxa PURE BEAUTY. W tej opcji nie jest możliwy zakup za pobraniem, a także płatność przelewem lub blik.

c) Za pojedyncze boxy z edycji standardowych oraz edycji limitowanych i specjalnych możesz płacić przelewem, kartą płatniczą/kredytową, blik oraz w tym przypadku jest możliwy zakup za pobraniem. Za zamówienia o wartości powyżej 300zł możesz zapłacić również za pomocą PayU Raty.

Naszymi partnerami obsługującym płatności są PayNow oraz PayU.

2. KIEDY BĘDZIE POBIERANA PŁATNOŚĆ Z KARTY?

a) Przy miesięcznej elastycznej subskrypcji „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” (Zamówienie Abonamentowe) płatność pobieramy przy składaniu zamówienia. Płacisz za pierwsze pudełko natychmiast po jego zakupie. W kolejnych miesiącach obciążenie następuje w połowie każdego miesiąca. Pobranie może przypadać na różne terminy. Zwykle jednak pobieramy kwotę 15 dnia miesiąca. Podejmujemy 3 próby pobrania.

b) Za subskrypcję pakietów na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” płacisz bezpośrednio (z góry za cały wybrany okres) po wpłynięciu do nas zamówienia. Jest to płatność jednorazowa. Nie pobieramy dodatkowych płatności.

c) Płatność za edycje limitowane oraz za pojedyncze boxy „PRZETESTUJ MNIE” kupione po ujawnieniu zawartości jest pobierana bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Jest to opłata jednorazowa.

3. PŁATNOŚĆ Z MOJEJ KARTY NIE ZOSTAŁA POBRANA, DLACZEGO?
a) Sprawdź w swoim banku, czy Twoja karta obsługuje transakcje MOTO i czy mogą być z niej pobierane płatności cykliczne bez fizycznego użycia karty. Jeżeli nie, zleć aktywację tego typu usług.

b) Sprawdź, czy Twoja karta kredytowa nie wygasła. Jeżeli nie, to sprawdź, czy nie została anulowana lub zdezaktywowana. Jeżeli PURE BEAUTY nie będzie mogło pobrać płatności, to nie wyśle do Ciebie boxa. Twoja subskrypcja zostanie wstrzymana. Z tego powodu prosimy byś zwróciła uwagę, aby podane przez Ciebie dane dotyczące płatności były zawsze aktualne.

c) Możliwe, że na Twojej karcie nie ma wystarczającej ilości środków do realizacji transakcji. W tym przypadku zastosuj się do zaleceń z punktu 4.

d) Jeśli zapisane przez Ciebie dane nie są już aktualne i wystąpi problem z płatnością za Twój PURE BEAUTY BOX, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem do rozwiązania problemu. Link przeniesie Cię bezpośrednio do subskrypcji, w przypadku której występuje problem z płatnością. Po wejściu na swoje konto możesz wprowadzić i zapisać dane nowej karty kredytowej. JEŻELI nie otrzymasz automatycznie linku do zmiany danych karty skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: bok@purebeauty.pl.

4. CO SIĘ STANIE, JEŚLI NA DZIEŃ POBRANIA NA MOJEJ KARCIE NIE BĘDZIE WYSTARCZAJĄCEJ ILOŚĆ PIENIĘDZY DO REALIZACJI PŁATNOŚCI?
a) Kwotę będziemy starać się pobrać z Twojego konta jeszcze dwukrotnie przez przed terminem wysyłki boxa. Jeśli po trzech próbach nadal nie będzie to możliwe, automatycznie wstrzymamy wysyłkę pudełka do czasu otrzymania zaktualizowanych informacji na Twoim koncie.

b) Jeżeli po trzykrotnej próbie pobrania pieniędzy z karty płatność nie zostanie zrealizowana, Twoja subskrypcja zostanie wstrzymana do czasu zaktualizowania informacji rozliczeniowych. Nie oznacza to, że Twoja subskrypcja zostanie anulowana.

c) W każdym momencie możesz się skontaktować z naszym działem obsługi klienta
bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy w celu rozwiązania problemu.

d) Należy pamiętać, że zmiana informacji rozliczeniowych zmieni się również w przypadku innych subskrypcji na koncie. Abyśmy nie pobierali podwójnych opłat z Twojego konta, pamiętaj, że Twoja subskrypcja jest aktywna tylko wtedy, gdy Twoje informacje są aktualizowane.

5. CO ZROBIĆ, JEŚLI KOD PROMOCYJNY NIE DZIAŁA?
a) Kody promocyjne są ważne tylko dla określonej subskrypcji, pakietu lub produktu i przez ograniczony czas, a zatem mogły wygasnąć.

b) Warunki skorzystania z każdego kodu można znaleźć przy każdej ofercie. Są one wpisane drobnym drukiem.

c) Jeżeli kod zgodnie z ofertą jest ważny, a problem występuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy w celu rozwiązania problemu.

6. GDZIE WPISAĆ KOD PROMOCYJNY?
Kod promocyjny wpisujesz przed dokonaniem płatności w specjalnie oznaczonym polu. Po dodaniu kodu zostanie wyświetlona nowa kwota do zapłaty uwzględniająca rabat.
7. CZY MOGĘ WPISAĆ KILKA KODÓW PROMOCYJNYCH DLA JEDNEGO ZAMÓWIENIA?
Nie, w jednym zamówieniu można wprowadzić tylko jeden kod.
8. GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ FAKTURĘ?

Każda płatność dokonana na naszej stronie powoduje automatyczne wystawienie imiennej faktury vat (ewentualnie FV na dane firmowe, jeżeli zostały wpisane do naszego systemu). Faktura automatycznie zostanie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeżeli nie otrzymałaś faktury vat w pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM, jeśli jednak nie znajdziesz w nim faktury od Pure Beauty Media Sp. z o.o. skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy. Faktura zostanie przesłana pocztą elektroniczną tak szybko, jak to możliwe.

9. CZY MOGĘ KUPOWAĆ NA RATY W SKLEPIE PUUREBEAUTY.PL?

Oczywiście! Jeśli Twój koszyk zakupowy wynosi od 300 zł, masz możliwość rozłożenia płatności na wygodne raty dzięki PayU.

10. ILE BĘDĘ MUSIAŁA ZAPŁACIĆ, KORZYSTAJĄC Z RAT?

Rozkładając należność na 5 rat korzystasz z rat 0%! Wybierając dłuższy okres dokładna suma zależy od warunków, które ustalisz z Organizacją Finansującą współpracującą z PayU. Chcesz dowiedzieć się więcej? Szczegóły i przykłady znajdziesz bezpośrednio w kasie, po potwierdzeniu płatności.

11. CO JEŚLI ZDECYDUJĘ SIĘ NA ZWROT ZAKUPIONYCH RZECZY?

Masz 14 dni na zmianę zdania. Kiedy zwrócisz nam produkty, my przekazujemy zwrot pieniędzy do PayU, a oni oddają je Organizacji Finansującej zamykając tym samym transakcję.

12. A CO JEŚLI NIE DOSTANĘ KREDYTU NA ZAKUPY?

Jeżeli z jakiegoś powodu Organizacja Finansująca odmówi Ci kredytu, niestety nie będziemy mogli przesłać Ci zamówienia. Ale bez obaw! Wciąż możesz wrócić do naszego sklepu i wybrać inną formę płatności.

13. JAK WYGLĄDA PROCES ZAKUPU NA RATY?

Na poniższej grafice znajdziesz wszystkie kroki, które przejdziesz podczas zakupów na raty, zarówno przy uzyskaniu decyzji pozytywnej, jak i negatywnej. 

VI. ZWROTY, ANULOWANIE, REZYGNACJA

1. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PURE BEAUTY BOX I CZY ZWRÓCICIE MI PIENIĄDZE?

a) Jeżeli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy, to możesz zwrócić nienaruszony (nieotwarty, pełnowartościowy produkt) box, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy. Musisz odesłać box przed upływem 14-dniowego terminu na adres: PURE BEAUTY MEDIA Sp. z o.o. ul. Kolejarska 34, 03-646 Warszawa, z dopiskiem „zwrot”. Jeżeli dołączysz do niego numer zamówienia, będzie nam łatwiej je zidentyfikować.

b) Pamiętaj, że do odstąpienia od umowy wymagamy wypełnienia i odesłania do nas Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym musisz podać w szczególności numer rachunku bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze. Wzór formularza znajdziesz tutaj. Wypełniony i podpisany formularz powinieneś wysłać do naszego działu obsługi klienta bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.purebeauty.pl.

c) W przypadku odstąpienia od umowy Pure Beaty niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Ci wszystkie otrzymane od niego płatności (w tym koszty dostarczenia Towarów poniesione przez Pure Beauty, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Pure Beauty). Zwrot płatności zostanie dokonany przez Pure Beauty przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyłaś, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu płatności. W wypadku odstąpienia od umowy ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu boxa do Pure Beauty.

2. ZAPŁACIŁAM ZA ZAMÓWIENIE ZA POBRANIEM, W JAKI SPOSÓB MAM TERAZ ZWRÓCIĆ WAM BOX, ŻEBY ODZYSKAĆ PIENIĄDZE?

W przypadku, gdy zapłaciłaś za box przy odbiorze przesyłki, wówczas zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w Oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Jeżeli nie podałaś w nim swojego konta, to skontaktujemy się z Tobą na podany przez Ciebie adres e-mail i poprosimy o uzupełnienie danych.

3. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ DO WAS BOX ZA POBRANIEM?

Pamiętaj, że nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, takie zwroty nie będą odbierane, w związku z czym box nie uznaje się za zwrócony.

4. CZY MUSZĘ ZAWSZE ODEBRAĆ BOX?

Jeśli otrzymasz informację, że Twoja paczka od Pure Beauty jest w drodze, a wiesz, że nie chcesz odebrać danej edycji boxa, nie odbieraj paczki od kuriera lub z paczkomatu. Box zostanie automatycznie zwrócony do Pure Beauty. Jeżeli zapłaciłaś z góry za ten box, w subskrypcji lub jednorazowym zakupie, Pure Beauty po otrzymaniu zwrotu skontaktuje się z Tobą lub automatycznie dokona zwrotu za płatność. Jeśli kupiłaś box za pobraniem, nie przysługuje Ci zwrot pieniędzy. 

5. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ MIESIĘCZNĄ SUBSKRYPCJĘ (ABONAMENT) „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ”?

a) W każdym momencie możesz anulować Zamówienie Abonamentowe (subskrypcję). Subskrypcja może być anulowana przed pobraniem opłaty za kolejną edycję boxa jednak nie później niż do końca miesiąca kalendarzowego zanim pobierzemy opłatę za kolejny miesiąc. Jeśli anulujesz subskrypcję do końca miesiąca, ostatnim pudełkiem będzie box z bieżącego miesiąca. Jeśli nie anulujesz do końca miesiąca, nadal otrzymasz pudełko na następny miesiąc. Anulowanie subskrypcji przed końcem danego miesiąca gwarantuje pewność, że nie otrzymasz pudełka na następny miesiąc i nie zostanie pobrana z Twojej karty kolejna opłata.

b) Subskrypcję możesz anulować w panelu klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem bok@purebeauty.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

c) W przypadku anulowania Zamówienia Abonamentowego nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów, chyba że nie zdążysz tego zrobić przed wysłaniem kolejnego boxa zgodnie z zasadami określonymi powyżej.

6. W JAKI SPOÓB MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z PAKIETU I JAKIE MI PRZYSŁUGUJĄ ZWROTY?

a) Jeżeli zdecydujesz się na Odstąpienie od umowy w trakcie trwania pakietu 3 lub 6 miesięcznego (zakupionego do końca 2022 roku), musisz liczyć się z tym, że PURE BEAUTY przyjmie Twoją rezygnację, ale musi ona nastąpić do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. Jeżeli wyślesz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy do końca miesiąca, to nie otrzymasz już kolejnego boxa, którego wysyłka przewidziana jest na miesiąc kolejny. Czyli przykładowo: odstępujesz od umowy do dnia 31 stycznia, to nie dostaniesz już boxa lutowego.

b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj. Należy je wysłać do naszego działu obsługi klienta bok@purebeauty.pl.

c) Przy Odstąpieniu od umowy w trakcie trwania pakietu przysługuje Ci prawo zwrotu części zapłaconej przez Ciebie kwoty. Zostanie ona pomniejszona o wartość zrealizowanych przez nas zamówień oraz po potrąceniu naliczonego podczas zakupu rabatu. Wartość zamówień w tym wypadku rozumiana jest jako regularna cena boxa w zakupie subskrypcyjnym tj. 99 zł + 10 zł za wysyłkę.

d) Poniżej zamieszczamy tabelkę z informacjami odnośnie zwrotów za rezygnację z pakietu 3 miesięcznego w trakcie jego trwania.

Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ”
Cena pakietu 300 zł z wysyłką

 

Otrzymałam 1 box z pakietu trzymiesięcznego, odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. Otrzymałam 2 boxy z pakietu trzymiesięcznego, odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa.
Zwrot 196 zł Zwrot 92 zł

e) Poniżej zamieszczamy tabelkę z informacjami odnośnie zwrotów za rezygnację z pakietu 6. miesięcznego w trakcie jego trwania.

 

VII. REKLAMACJE

W MOIM BOXIE BRAKUJE PRODUKTU, KTÓRY JEST WYMIENIONY NA KARCIE. CO MOGĘ ZROBIĆ?

W pierwszej kolejności sprawdź, co otrzymujesz w danym boxie, w poście poświęconym konkretnej edycji na naszym blogu lub na karcie edycji dołączonej do boxa. Produkty „wymienne” są zwykle dodawane losowo do boxów i otrzymujesz zawsze jeden z nich. Zazwyczaj na karcie edycji pod opisem produktu znajdziesz informację typu: W BOXIE OTRZYMUJESZ 1 z 2 PEŁNOWYMIAROWYCH PRODUKTÓW, etc.

Jeśli wykluczyłaś tę opcję, napisz do nas na mail reklamacje@purebeauty.pl z opisem problemu. Możesz również skorzystać z formularza reklamacyjnego, który poprowadzi Cię przez cały proces i zbierze od Ciebie informacje, które pozwolą nam skutecznie zweryfikować Twoje zgłoszenie. 

Pamiętaj, że na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia mamy 14 dni roboczych. Będziemy się z Tobą kontaktować mailowo lub telefonicznie.

 

DOSTAŁAM INNĄ POJEMNOŚĆ PRODUKTU NIŻ WYMIENIONA NA KARCIE EDYCJI. CO ROBIĆ?

Sprawdź na karcie edycji informacje pod opisem produktu – tam zamieszczamy wzmiankę na temat pojemności produktu, który znalazł się w boxie, np.: W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY lub W BOXIE 30 ml etc. 

Jeśli rzeczywiście pojemność otrzymanego produktu nie jest zgodna z wzmianką, napisz do nas na mail reklamacje@purebeauty.pl z opisem problemu. Możesz również skorzystać z formularza reklamacyjnego, który poprowadzi Cię przez cały proces i zbierze od Ciebie informacje, które pozwolą nam skutecznie zweryfikować Twoje zgłoszenie. 

Pamiętaj, że na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia mamy 14 dni roboczych. Będziemy się z Tobą kontaktować mailowo lub telefonicznie.

MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO USZKODZONE, CO POWINNAM ZROBIĆ?

Jeśli Twój box lub produkty w nim zawarte zostały uszkodzone, wyślij zgłoszenie na nasz adres email reklamacje@purebeauty.pl, zawierając w nim numer zamówienia, Twoje dane, opis sytuacji oraz zdjęcie przedstawiające szkodę. Możesz również skorzystać z wygodnego formularza na stronie Reklamacje lub przesłać nam skan, lub zdjęcie wypełnionego formularza reklamacji.

Pamiętaj, że na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia mamy 14 dni roboczych. Będziemy się z Tobą kontaktować mailowo lub telefonicznie.

STATUS ZAMÓWIENIA W LINKU DO ŚLEDZENIA OD KILKU DNI SIĘ NIE ZMIENIŁ. CO POWINNAM ZROBIĆ?

Jeśli status Twojej przesyłki się nie zmienił z “Przygotowana przez Nadawcę“ na “Odebrano od klienta” pomimo oficjalnej informacji o wysyłce wszystkich boxów z naszego magazynu, koniecznie skontaktuj się z nami. 

Jeśli Twoje zamówienie “utknęło” w transporcie Inpost postaraj się najpierw sprawdzić sytuację na infolinii Inpost. Jeśli Twoja paczka mimo interwencji nie zostanie dostarczona, skontaktuj się z nami – być może już wróciła do naszego magazynu.

NIE ZDĄŻYŁAM ODEBRAĆ PACZKI Z PACZKOMATU? CO MOGĘ ZROBIĆ?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego z opisem sytuacji. Gdy Twoja paczka wróci do nas w zależności od Twojej decyzji – możemy ją wysłać do Ciebie  ponownie lub zwrócić Ci koszt zamówienia. 

WIEM, ŻE NIE ZDĄŻĘ ODEBRAĆ PACZKI Z PACZKOMATU, CO POWINNAM ZROBIĆ?

Jeśli Twoja paczka jest już umieszczona w paczkomacie, należy skorzystać z aplikacji Inpost – przejdź do opcji udostępnionej w szczegółach przesyłki “Przedłuż”.

CZY MOGĘ PROSIĆ O ZMIANĘ PACZKOMATU, GDY PACZKA JUŻ ZOSTAŁA WYSŁANA LUB MA PRZYGOTOWANĄ ETYKIETĘ.

Niestety w tym momencie nie mamy możliwości edycji punktu odbioru. Jeżeli chcesz zmienić paczkomat w ramach tej samej miejscowości – możesz to zrobić osobiście w aplikacji Inpost lub wejść w link do przekierowania paczki w wiadomości ze szczegółami przesyłki, którego otrzymałaś od Inpost, ewentualnie skontaktuj się w tym celu z infolinią Inpost.

VIII. PRODUKTY

1. CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI BRAKUJE LUB MAM USZKODZONY PRODUKT W BOXIE?

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przez formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie. W przypadku uszkodzonego produktu prosimy wypełnienie Formularza reklamacji oraz o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu. Jak najszybciej wymienimy uszkodzony lub doślemy brakujący produkt.
Jeżeli nie będziemy już mieli danego produktu, to wyślemy Ci produkt o podobnej wartości i przeznaczeniu.

2. GDZIE MOGĘ KUPIĆ PRODUKTY, KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ W AKTUALNEJ EDYCJI PURE BEAUTY BOX?

Na stronie www.purebeauty.pl można znaleźć wszystkie produkty z pudełek. Każdy strona produktu zawiera szczegółowe opisy oraz informacje o tym, gdzie można kupić dany produkt.

3. JAKIE PRODUKTY SĄ W PURE BEAUTY BOXACH?

a) Jeżeli kupujesz subskrypcję lub pakiet 3 miesięczny to marki i produkty, które znajdą się w pudełku, pozostaje tajemnicą, dopóki nie rozpakujesz boxa. Dzięki temu PURE BEAUTY BOX jest dla Ciebie niespodzianką.

Jeśli jednak jesteś jednym z naszych szczególnie ciekawych klientów, możesz zapisać się do newslettera lub śledzić nas na INSTAGRAMIE, FACEBOOKU,  YOU TUBE. W newsletterze oraz na naszych social mediach czasem ujawniamy tajemnicę i prezentujemy niektóre produkty z nadchodzącego pudełka!

b) Edycje limitowane najczęściej sprzedawane są z ujawnioną zawartością i możesz je kupić, zapoznając się szczegółowo z informacjami o produktach, które znajdziesz w danej edycji.

IX. PURE BEAUTY BOX JAKO PREZENT

1. CZY MOGĘ PODAROWAĆ SUBSKRYPCJĘ PURE BEAUTY BOX?

Oczywiście! Po prostu wybierz odpowiedni pakiet dla swoich bliskich i zapewnij im niezapomniane wrażenia z rozpakowywania PURE BEAUTY BOXA! Wtedy płatność pobieramy z Twojego konta, a jako adres dostawy wpisujesz dane osoby, która ma otrzymać PURE BEAUTY BOX.

2. CO SIĘ DZIEJE, GDY KOŃCZY SIĘ PAKIET PREZENTOWY?
Po wysłaniu ostatniego pudełka z pakietu kończy się on automatycznie. Jeżeli Tobie lub bliskiej Ci osobie spodobał się PURE BEAUTY BOX, zamów tutaj wybraną opcję, aby nie przegapić kolejnych atrakcyjnych edycji.

Pure Beauty