najczęściej zadawane pytania
I. COVID-19
1. JAKIE ŚRODKI PODJĘŁO PURE BEAUTY, ABY OCHRONIĆ PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW PRZED COVID-19?
a) Wszyscy pracownicy, którzy nie są zatrudnieni w naszym magazynie, pracują w biurze domowym. Ponadto podejmujemy wszelkie środki ostrożności, aby zmniejszyć liczbę punktów kontaktowych i zachować minimalną odległość na terenie naszego magazynu.
b) Wszyscy nasi pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie higieny rąk, a na wszystkich stanowiskach pracy zainstalowano dodatkowe dozowniki środków dezynfekujących.
c) Pracownicy, którzy byli w obszarach ryzyka lub którzy wykazują objawy grypy, takie jak wysoka temperatura i uporczywy kaszel, proszeni są o udanie się do centrum testów koronowych i poddanie kwarantannie.
d) Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i oświadczeń ekspertów, ryzyko rozprzestrzeniania się Covid-19 poprzez kontakt z przedmiotami takimi jak opakowania, paczki, listy – nie istnieje.
e) Paczki wysyłamy firmą kurierską INPOST. Możecie wygodnie odebrać przesyłkę od nas w Paczkomacie lub odebrać ją od kuriera. Obecnie macie możliwość bezdotykowego odebrania swojej paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki nowej funkcji zdalnego otwarcia skrytki!
f) Według INPOST, obecnie nie ma znaczących utrudnień w wysyłaniu i odbieraniu paczek. Ze względu na dużą liczbę przesyłek mogą jednak wystąpić opóźnienia w dostawie poszczególnych przesyłek. Jeśli więc na PURE BEAUTY BOX musisz poczekać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Zależy nam na jak najlepszej ochronie zarówno naszych klientów, jak i wszystkich dostawców paczek. Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://inpost.pl/kontakt?cat=4
II. SUBSKRYPCJE I PAKIETY
1. ILE KOSZTUJE PURE BEAUTY BOX?
a) Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” kosztuje 99 zł miesięcznie. Cena zawiera koszt wysyłki (10 zł). Pobranie z Twojej karty zwykle następuje w połowie miesiąca.
b) Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” kosztuje 285 zł. Cena zawiera koszt wysyłki (3 x 10 zł). Jest to jednorazowa płatność z góry.
c) Pakiet na 6. miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNĄ NA DŁUŻEJ” kosztuje 498zł. Cena zawiera koszt wysyłki. Za pakiet płacisz jednorazowo z góry.
d) Pojedynczy box „PRZETESTUJ MNIE” kosztuje 109 zł. Cena zawiera koszt wysyłki (10 zł).
2. CZYM SIĘ RÓŻNIĄ RODZAJE SUBSKRYBCJI?
a) Miesięczna płatność
Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” to subskrypcja ciągła, którą możesz anulować w dowolnym momencie. Z zastrzeżeniem, że będzie ona anulowana przed pobraniem opłaty za kolejną edycję boxa. Czyli anulowanie subskrypcji musi nastąpić przed końcem każdego miesiąca, zanim pobierzemy opłatę za kolejny miesiąc.
b) Pakiety
Subskrypcja na 3 lub 6. miesięcy gwarantuje korzystną cenę. Za tego typu subskrypcje płaci się z góry, dlatego nazywamy je PAKIETAMI. Subskrypcja zakończy się wraz z ostatnim pudełkiem z Twojego okresu rozliczeniowego. W przypadku rezygnacji z pakietu (subskrypcji) przed jego końcem pobierzemy opłaty określone w sekcji VI pkt. 5 lit d) lub e).
c) Edycje specjalne i limitowane
Edycje limitowane oraz edycje specjalne nie są dostępne w ramach subskrypcji. Można je kupić jednorazowo – w naszych kanałach social media oraz na stronie www.pureabeauty.pl znajdziesz informacje o aktualnych edycjach specjalnych i limitowanych. Jeżeli chcesz wiedzieć szybciej, kiedy ukażą się nasze limitowane edycje – zapisz się do naszego newslettera.
3. JEŚLI MAM SUBSKRYPCJĘ/PAKIET NA 3 lub 6. MIESIĘCY CO SIĘ DZIEJE PO WYGAŚNIĘCIU ODPOWIEDNIEGO OKRESU?
4. CZY MUSZĘ ZAMAWIAĆ CO MIESIĄC NA PUREBEAUTY.PL?
b) Jeśli masz wykupioną subskrypcję/pakiety na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” lub na 6. miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNA NA DŁUŻEJ” płacisz za nie z góry i otrzymujesz PURE BUTY BOX odpowiednio przez najbliższe 3 lub 6. miesięcy.
c) Jeśli kupujesz po ujawnieniu zawartości kolejny pojedynczy box PURE BEAUTY to musisz zamawiać go co miesiąc. To samo dotyczy edycji limitowanych lub specjalnych, są one dostępne tylko w opcji jednorazowego zakupu, ale możesz go dokonać wielokrotnie do wyczerpania zapasów.
5. CZY SĄ JAKIEŚ UKRYTE KOSZTY SUBSKRYPCJI LUB PAKIETÓW?
a) Miesięczna subskrypcja elastyczna „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ” – ostateczny koszt to 99 zł miesięcznie.
b) Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” – ostateczny koszt to 285 zł.
c) Pakiet na 6. miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNA NA DŁUŻEJ” – ostateczny koszt to 498 zł.
d) Pojedynczy box „PRZETESTUJ MNIE” – ostateczny koszt to 109 zł.
III. WYSYŁKA
1. KIEDY OTRZYMAM PIERWSZY PURE BEAUTY BOX?
a) W pierwszej kolejności wysyłane są pudełka PURE BEAUTY do wszystkich osób, które mają wykupioną subskrypcję i pakiety.
b) Nowe zamówienia, które otrzymujemy na bieżąco, są natychmiast przetwarzane i przygotowywane do wysyłki. Wysyłka następuje w ciągu 2 dni roboczych.
2. MAM WYKUPIONĄ SUBSKRYPCJĘ LUB PAKIET I KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ PUDEŁKA PURE BEAUTY?
b) O dokładnej dacie wysyłki poinformujemy Cię w naszych social mediach oraz na naszej stronie internetowej.
IV. DOSTAWA
1. W JAKI SPOSÓB ZOSTANIE DOSTARCZONY MÓJ PURE BEAUTY BOX?
b) Sama możesz wybrać sposób dostawy w procesie zakupu boxów na naszej stronie www.purebeauty.pl, masz możliwość wyboru standardowej dostawy paczek kurierem na wybrany adres lub do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu.
2. JAK ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY?
b) Także po wysłaniu paczki możesz jednorazowo przeadresować paczkę. Otrzymasz w mailu lub sms-ie informację jak można to zrobić.
3. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ WYSYŁKĘ MOJEGO PUDEŁKA?
4. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI ZAKUPIŁAM, A NIE OTRZYMAŁAM MOJEGO PURE BEAUTY BOXA?
a) Jeśli status Twojej przesyłki nie zmieni się dłużej niż 7 dni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz reklamacji na naszej stronie, pamiętaj o podaniu numeru Twojego zamówienia.
b) Jeśli zapłaciłaś, a nie otrzymałaś informacji o przesyłce to skontaktuj się bezzwłocznie z naszym działem obsługi klienta pod adresem bok@purebeauty.pl lub poprzez formularz reklamacji na naszej stronie – podaj w wiadomości numer Twojego zamówienia.
5. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PURE BEAUTY BOX DO INNYCH KRAJÓW?
V. PŁATNOŚCI
1. JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?
b) Za subskrypcję płacisz kartą kredytową, z której co miesiąc pobieramy opłatę za daną edycję boxa PURE BEAUTY. W tej opcji nie jest możliwy zakup za pobraniem, a także płatność przelewem lub blik.
c) Za pojedyncze boxy z edycji standardowych oraz edycji limitowanych i specjalnych możesz płacić przelewem, kartą płatniczą/kredytową, blik oraz w tym przypadku jest możliwy zakup za pobraniem.
Naszymi partnerami obsługującym płatności są Przelewy24 oraz PayU.
2. KIEDY BĘDZIE POBIERANA PŁATNOŚĆ Z KARTY?
b) Za subskrypcję pakietów na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ” i pakietów na 6 miesięcy „ZOSTAŃ ZE MNA NA DŁUŻEJ” płacisz bezpośrednio (z góry za cały wybrany okres) po wpłynięciu do nas zamówienia. Jest to płatność jednorazowa. Nie pobieramy dodatkowych płatności.
c) Płatność za edycje limitowane oraz za pojedyncze boxy „PRZETESTUJ MNIE” kupione po ujawnieniu zawartości jest pobierana bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Jest to opłata jednorazowa.
3. PŁATNOŚĆ Z MOJEJ KARTY NIE ZOSTAŁA POBRANA, DLACZEGO?
b) Sprawdź, czy Twoja karta kredytowa nie wygasła. Jeżeli nie, to sprawdź, czy nie została anulowana lub zdezaktywowana. Jeżeli PURE BEAUTY nie będzie mogło pobrać płatności, to nie wyśle do Ciebie boxa. Twoja subskrypcja zostanie wstrzymana. Z tego powodu prosimy byś zwróciła uwagę, aby podane przez Ciebie dane dotyczące płatności były zawsze aktualne.
c) Możliwe, że na Twojej karcie nie ma wystarczającej ilości środków do realizacji transakcji. W tym przypadku zastosuj się do zaleceń z punktu 4.
d) Jeśli zapisane przez Ciebie dane nie są już aktualne i wystąpi problem z płatnością za Twój PURE BEAUTY BOX, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem do rozwiązania problemu. Link przeniesie Cię bezpośrednio do subskrypcji, w przypadku której występuje problem z płatnością. Po wejściu na swoje konto możesz wprowadzić i zapisać dane nowej karty kredytowej. JEŻELI nie otrzymasz automatycznie linku do zmiany danych karty skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: bok@purebeauty.pl.
4. CO SIĘ STANIE, JEŚLI NA DZIEŃ POBRANIA NA MOJEJ KARCIE NIE BĘDZIE WYSTARCZAJĄCEJ ILOŚĆ PIENIĘDZY DO REALIZACJI PŁATNOŚCI?
b) Jeżeli po trzykrotnej próbie pobrania pieniędzy z karty płatność nie zostanie zrealizowana, Twoja subskrypcja zostanie wstrzymana do czasu zaktualizowania informacji rozliczeniowych. Nie oznacza to, że Twoja subskrypcja zostanie anulowana.
c) W każdym momencie możesz się skontaktować z naszym działem obsługi klienta
bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy w celu rozwiązania problemu.
d) Należy pamiętać, że zmiana informacji rozliczeniowych zmieni się również w przypadku innych subskrypcji na koncie. Abyśmy nie pobierali podwójnych opłat z Twojego konta, pamiętaj, że Twoja subskrypcja jest aktywna tylko wtedy, gdy Twoje informacje są aktualizowane.
5. CO ZROBIĆ, JEŚLI KOD PROMOCYJNY NIE DZIAŁA?
b) Warunki skorzystania z każdego kodu można znaleźć przy każdej ofercie. Są one wpisane drobnym drukiem.
c) Jeżeli kod zgodnie z ofertą jest ważny, a problem występuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy w celu rozwiązania problemu.
6. GDZIE WPISAĆ KOD PROMOCYJNY?
7. CZY MOGĘ WPISAĆ KILKA KODÓW PROMOCYJNYCH DLA JEDNEGO ZAMÓWIENIA?
8. GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ FAKTURĘ?
VI. ZWROTY, ANULOWANIE, REZYGNACJA
1. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PURE BEAUTY BOX I CZY ZWRÓCICIE MI PIENIĄDZE?
a) Jeżeli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy, to możesz zwrócić nienaruszony box, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy. Musisz odesłać box przed upływem 14-dniowego terminu na adres: PURE BEAUTY MEDIA Sp. z o.o. ul. Kolejarska 34, 03-646 Warszawa, z dopiskiem „zwrot”. Jeżeli dołączysz do niego numer zamówienia, będzie nam łatwiej je zidentyfikować.
b) Pamiętaj, że odstąpienia od umowy wymagamy wypełnienia i odesłania do nas Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym musisz podać w szczególności numer rachunku bankowego na który zwrócimy Ci. Wzór formularza znajdziesz tutaj, jednak zgodnie z obowiązującymi przepisami nie jest on dla Ciebie wiążący. Wypełniony i podpisany formularz powinieneś wysłać do naszego działu obsługi klienta bok@purebeauty.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.purebeauty.pl.
2. ZAPŁACIŁAM ZA ZAMÓWIENIE ZA POBRANIEM, W JAKI SPOSÓB MAM TERAZ ZWRÓCIĆ WAM BOX, ŻEBY ODZYSKAĆ PIENIĄDZE?
3. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ DO WAS BOX ZA POBRANIEM?
4. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ MIESIĘCZNĄ SUBSKRYPCJĘ (ABONAMENT) „ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ ZE MNĄ”?
b) Subskrypcję możesz anulować w panelu klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem bok@purebeauty.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.
c) W przypadku anulowania Zamówienia Abonamentowego nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów, chyba że nie zdążysz tego zrobić przed wysłaniem kolejnego boxa zgodnie z zasadami określonymi powyżej.
5. W JAKI SPOÓB MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z PAKIETU I JAKIE MI PRZYSŁUGUJĄ ZWROTY?
a) Jeżeli zdecydujesz się na Odstąpienie od umowy w trakcie trwania pakietu 3 lub 6. miesięcznego, musisz liczyć się z tym, że PURE BEAUTY przyjmie Twoją rezygnację, ale musi ona nastąpić do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. Jeżeli wyślesz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy do końca miesiąca, to nie otrzymasz już kolejnego boxa, którego wysyłka przewidziana jest na miesiąc kolejny. Czyli przykładowo: odstępujesz od umowy do dnia 31 stycznia, to nie dostaniesz już boxa lutowego.
b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj. Należy je wysłać do naszego działu obsługi klienta bok@purebeauty.pl.
c) Przy Odstąpieniu od umowy w trakcie trwania pakietu przysługuje Ci prawo zwrotu części zapłaconej przez Ciebie kwoty. Zostanie ona pomniejszona o wartość zrealizowanych przez nas zamówień oraz po potrąceniu naliczonego podczas zakupu rabatu. Wartość zamówień w tym wypadku rozumiana jest jako regularna cena boxa w zakupie subskrypcyjnym tj. 89 zł + 10 zł za wysyłkę.
d) Poniżej zamieszczamy tabelkę z informacjami odnośnie zwrotów za rezygnację z pakietu 3 miesięcznego w trakcie jego trwania.
Pakiet na 3 miesiące „POZNAJ MNIE LEPIEJ”
Cena pakietu 285 zł z wysyłką
Otrzymałam 1 box z pakietu trzymiesięcznego, odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. | Otrzymałam 2 boxy z pakietu trzymiesięcznego, odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa. |
Zwrot 186 zł | Zwrot 87 zł |
e) Poniżej zamieszczamy tabelkę z informacjami odnośnie zwrotów za rezygnację z pakietu 6. miesięcznego w trakcie jego trwania.
Pakiet na 6 miesiące „ZOSTAŃ ZE MNĄ DŁUŻEJ”
Cena pakietu 498 zł z wysyłką
Otrzymałam 1 box z pakietu | Otrzymałam 2 boxy z pakietu | Otrzymałam 3 boxy z pakietu | Otrzymałam 4 boxy z pakietu | Otrzymałam 5 boxów z pakietu |
Odstąpiłam od umowy do końca miesiąca poprzedzającego wysyłkę kolejnego boxa.
Zwrot 399 zł | Zwrot 300 zł | Zwrot 201 zł | Zwrot 102 zł | Zwrot nie przysługuje. |
VII. PRODUKTY
1. CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI BRAKUJE LUB MAM USZKODZONY PRODUKT W BOXIE?
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przez formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie. W przypadku uszkodzonego produktu prosimy wypełnienie Formularza reklamacji oraz o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu. Jak najszybciej wymienimy uszkodzony lub doślemy brakujący produkt.
Jeżeli nie będziemy już mieli danego produktu, to wyślemy Ci produkt o podobnej wartości i przeznaczeniu.
2. GDZIE MOGĘ KUPIĆ PRODUKTY, KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ W AKTUALNEJ EDYCJI PURE BEAUTY BOX?
Na stronie www.purebeauty.pl można znaleźć wszystkie produkty z pudełek. Każdy strona produktu zawiera szczegółowe opisy oraz informacje o tym, gdzie można kupić dany produkt.
Jeśli szukasz produktu danej marki wejdź do zakładki NASZE MARKI, wybierz odpowiednie logo, a wyświetli Ci się lista wszystkich produktów danej marki, które znalazły się w boxach PURE BEAUTY.
3. JAKIE PRODUKTY SĄ W PURE BEAUTY BOXACH?
Jeżeli kupujesz subskrypcję lub pakiet 3 lub 6. miesięczny to marki i produkty, które znajdą się w pudełku, pozostaje tajemnicą, dopóki nie rozpakujesz boxa. Dzięki temu PURE BEAUTY BOX jest dla Ciebie niespodzianką.
Jeśli jednak jesteś jednym z naszych szczególnie ciekawych klientów, możesz zapisać się do newslettera lub śledzić nas na INSTAGRAMIE I FACEBOOKU. W newsletterze oraz na naszych social mediach czasem ujawniamy tajemnicę i prezentujemy niektóre produkty z nadchodzącego pudełka!
VIII. PURE BEAUTY BOX JAKO PREZENT
1. CZY MOGĘ PODAROWAĆ SUBSKRYPCJĘ PURE BEAUTY BOX?
Oczywiście! Po prostu wybierz odpowiedni pakiet dla swoich bliskich i zapewnij im niezapomniane wrażenia z rozpakowywania PURE BEAUTY BOXA! Wtedy płatność pobieramy z Twojego konta, a jako adres dostawy wpisujesz dane osoby, która ma otrzymać PURE BEAUTY BOX.