Zapisz się do naszego newslettera!

Rewolucyjna marka z duszą – Académie Scientifique de Beauté

mar 22, 2021

Rewolucyjna marka z duszą – Académie Scientifique de Beauté

mar 22, 2021

academie kremy

Odpowiednio dobrana i „szyta na miarę” pielęgnacja, która uwzględnia naturę naszej skóry oraz jej specyficzne problemy jest dziś powszechnie stosowana.  Jednak czy zawsze mogliśmy liczyć na tak kompleksowe i indywidualne podejście do pielęgnacji naszej skóry? Niestety nie. Prekursorem tego innowacyjnego podejścia była jedna z najstarszych marek kosmetycznych w Europie ACADÉMIE SCIENTIFIQUE DE BEAUTÉ. Marka wywarła bardzo znaczący wpływ na rozwój kosmetologii. Przez ponad 185 lat istnienia, wprowadziła na rynek wiele innowacji i stworzyła fundamenty współczesnych metod pielęgnacji skóry. 

REWOLUCYJNA FILOZOFIA PIELĘGNACYJNA

W 1926 roku kierownictwo w Académie Scientifique de Beauté objął dr Georges Gay. Ten utalentowany paryski farmaceuta specjalizujący się w kosmetologii wyznaczył kierunek rozwoju firmie, kładąc od samego początku nacisk na wykorzystanie badań naukowych przy tworzeniu swoich preparatów. Wierzył bowiem, że „dzięki współczesnej nauce każda kobieta może utrzymać młodość i piękno swojej skóry na długie lata. Jednocześnie podkreślał, że kluczem do piękna jest codzienna kilkuminutowa troska o skórę w domu. Jego wiedza, standard i doskonałość we francuskim stylu sprawiły, że marka szybko zaistniała w świecie. Maison Académie Scientifique de Beauté już w roku 1930 w swoich pierwszych reklamach do magazynu Vogue, prezentował w atrakcyjnej i sugestywnej stylistyce wskazuje trzy różne zabiegi z ich cenami, w zależności od rodzaju skóry, co było wówczas nowością. 

Pionierska firma Académie Scientifique de Beauté rozpoczęła dystrybucję kosmetyków z prestiżowego miejsca znajdującego się przy rue Saint-Honoré w Paryżu i tu również znajdował się pierwszy Salon Piękności we Francji. A najbardziej wybitne francuskie aktorki, takie jak Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva, Marie Glory, a nawet znane kobiety na dworze Rosji przekonały się natychmiast do jej filozofii i produktów.

POCZĄTKI DIAGNOSTYKI PIĘKNA

Dr Gay był przekonany o tym, że wieczna młodość jest możliwa, tylko wtedy, gdy produkty do pielęgnacji skóry są rygorystycznie i naukowo opracowywane i że nawet najlepszy produkt nie zagwarantuje doskonałych rezultatów, jeżeli nie zostanie dobrany przez profesjonalistę, który dokładnie zdiagnozuje skórę i określi odpowiedni program pielęgnacyjny.  Dlatego opracował własną naukową metodę opartą na szczegółowym systemie diagnozy, rekomendacji i doborze właściwego programu pielęgnacyjnego. Jako pierwszy wprowadził imienną kartę diagnostyczną, bez której dzisiaj żaden renomowany instytut kosmetyczny lub spa nie wyobraża sobie pracy. 

Pragnął w przekazywać swoją wiedzę, szkolić kosmetyczki w zakresie diagnozowania skóry i przepisywania odpowiednich produktów. Urzeczywistnieniem jego pragnień było stworzenie i zainaugurowanie w 1928 roku pierwszej francuskiej szkoły estetycznej w Paryżu, która stała się jedną z najlepszych w Paryżu, a studenci posiadający dyplom „Akademii” byli jednymi z najbardziej poszukiwanych.


Ten paryski farmaceuta patrzył na kosmetykę szerzej niż jego ówcześni konkurenci oraz wiele współczesnych nam firm kosmetycznych. Proces pielęgnacyjny przyrównywał do leczenia, które musi być ściśle ukierunkowane.  Wówczas była to filozofia rewolucyjna. Dzisiaj jednak wizja Georga Gay spełnia się na całym świecie.  Dowodem na to są nie tylko licznie powstające instytuty estetyczne oraz medi-spa, ale także specjalne kierunki studiów, na których kształci się profesjonalnych kosmetologów.

WIZJA I BADANIA

Académie jest powszechnie doceniana za swoje metody dopasowane do rodzaju skóry i jej problemów. Każdy produkt do pielęgnacji skóry tej marki jest wynikiem bezkompromisowych badań naukowych w zakresie jakości oraz wiedzy swoich „rzemieślników piękna”. Począwszy od słynnego „Princesse des Crèmes” opracowanego w 1890 roku, aż po naukowe osiągnięcie – niezwykłą „Formule Merveilleuse”, firma zaskakuje wszystkich na całym świecie, od kiedy została stworzona.

Dr Georges Gay był naukowym wizjonerem. W poszukiwaniu skuteczności kosmetyków rozwinął profesjonalną metodę kosmetyczną połączoną z diagnostyką medyczną. To wyjątkowe podejście do pielęgnacji skóry opiera się wyłącznie na naukowych badaniach i rezultatach. Kompletna i awangardowa diagnoza z zakresu urody, wykonana przez kosmetyczki Académie Scientifique de Beauté ma za zadanie jak najlepsze dopasowanie produktów do pielęgnacji domowej o silnym stężeniu aktywnych składników mających na celu osiągnięcie piękna.

BOGATY SKŁAD

Od samego początku laboratoria marki zawsze opracowywały produkty o wysokim stężeniu składników aktywnych, o udowodnionej skuteczności. W receptach poszczególnych produktów znajduje się ponad 800 surowców. Wiele nieszkodliwych składników zawartych w jej recepturach, nie było użytych nigdy wcześniej, co podkreśla pionierski duch marki. Co ciekawe w każdym z produktów znajduje się minimum 30 różnych surowców.

Dział badawczo-rozwojowy Académie Scientifique de Beauté tworzy zespół specjalistów, którzy codziennie wprowadzają innowacje, kontrolują i oceniają. Dzięki ich wiedzy, laboratoria opracowują coraz bardziej wyrafinowane produkty do pielęgnacji skóry, odpowiadające najbardziej wymagającym konsumentom pod względem skuteczności, jakości i zmysłowości.

Zgodnie z celami, które chce osiągać marka jej badacze wybierają najbardziej skuteczne składniki aktywne, aby uzyskać doskonały efekt na skórze. Każdy z produktów przechodzi liczne testy, które są konieczne w celu opracowania optymalnego produktu.

Priorytetami marki od zawsze są jakość i wydajność produktów. Dzięki rygorystycznemu procesowi naukowemu (bakteriologiczny, stabilność, tolerancja skóry i oczu, kliniczne testy zgodności), każdy z nich jest testowany przed, w trakcie i po jego ulepszaniu. Jeśli optymalna skuteczność i tolerancja zostaną udowodniona poprzez wyniki, produkt może zostać wprowadzony na rynek.

Obecnie marka Académie Scientifique de Beauté dostępna jest w 67 krajach świata. 

Ta niezależna firma rodzinna, spadkobierca długiej tradycji doskonałości, szczególnie przywiązanej do 100% francuskiej produkcji, przekazuje duszę marki z pokolenia na pokolenie. Académie oferuje ponad 200 preparatów, które gwarantują kompleksową pielęgnację zarówno w gabinetach spa jak i w domu. Ich formuły oparte są na czystych i unikalnych składnikach aktywnych, których stężenie sięga do 39%! Wysoka skuteczność (nawet do 100%) wprowadzanych kosmetyków jest potwierdzona badaniami, które firma przeprowadza w niezależnych instytutach Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że marka Académie cieszy się uznaniem wśród kosmetyczek na całym świecie i jest obecna w 62 krajach, w ponad 13 000 instytutach kosmetycznych i spa.

Chcieliśmy abyś i Ty miała okazję przetestować produkty tej prekursorskiej marki i do reedycji Narodziny Piękna dołączyliśmy Witaminowy balsam do twarzy marki Académie.

Artykuł powstał na podstawie materiałów dostępnych na stronie www.academiebeaute.pl

Komentarze do wpisu

Komentarze na naszym blogu pochodzą tylko od zalogowanych użytkowników. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Może Cię zainteresować

Pure Beauty