Wyjątkowa linia trzech wód perfumowanych inspirowanych magią muzyki Fryderyka Chopina, oddaje nieprzemijające piękno i charakter jego onirycznych kompozycji, tak różnorodnych w swojej melodii, dynamice, rytmie.
Zapachy powstały przy współpracy z laboratorium perfumeryjnym Mo61. „Oddałem się całkowicie tworzeniu wód perfumowanych Chopin, bo zapachy to też całe moje życie. Jestem dumny, że możemy jako Mo.61 brać udział w tym pionierskim projekcie” – powiedział Michał Jeger, wspólnik Mo. 61 Perfume Lab.
INSPIRACJA/KOMPOZYCJE ZAPACHOWE
Kolekcja zapachów eau de parfum marki CHOPIN zainspirowana została trzema formami muzycznymi, typowymi dla mistrzowskiej twórczości Fryderyka Chopina.
OP. 28 Eau de parfum – bazującymi na kontraście preludiami (Preludia op. 28). Mężczyzna odnajdzie w nim czar swobodnej, naturalnej elegancji, nonszalancki urok i pociągająco kapryśną osobowość. Nietuzinkowa mieszanka, w której dominują świeże, rześkie oraz lekkie nuty.
OP. 25 Eau de parfum – zróżnicowanymi w swojej ekspresji etiudami. Główną rolę w zapachu odgrywają nuty przejrzyste, tajemnicze, nieuchwytne. (Etiudy op. 25). Ucieleśnia męskość oraz odwagę. Jest niejednoznaczny i intrygujący.
OP. 9 Eau de parfum – nokturnami (Nokturny op. 9), melodyjnymi mniaturami fortepianowymi. Zapach charakteryzuje się zdecydowanymi, głębokimi, nastrojowymi nutami. Tworzy mieszankę tajemniczą i autentyczną, dla panów lubiących kompozycje silne i zdecydowane.
Marka CHOPIN proponuje intrygujące i niebanalne zapachy, które wyrażają wszystko to, za czym podąża współczesny mężczyzna, dają poczucie dyskretnego luksusu i doskonałej równowagi. Ponadto są gęste i trwałe, co wynika nie tylko z zastosowanych składników, ale i koncentracji eau de parfum. Na skórze rozwijają się leniwie, nie epatując otoczenia swą mocą. Choć stanowią odrębne byty, skomponowane zostały tak, by każdy mógł kreatywnie łączyć je na skórze.
Wszystkie perfumy CHOPIN powstają w Europie przy współpracy z najstarszą wytwórnią perfum w Grasse, która na rzecz kompozycji zapachowych marki CHOPIN wyselekcjonowała tylko czyste i naturalne olejki eteryczne lub wysokiej jakości molekuły, respektując prawa natury i francuskie tradycje perfumeryjne.
WYJĄTKOWY FLAKON
Flakon perfum formą nawiązuje do architektury brutalizmu Le Corbusiera. Konsekwentna symetria w geometrii bryły łamanej ostrymi rantami odsyła do skojarzeń monumentalności, mocy i męskości. Masywność butelki podkreślona przez subtelne i minimalistyczne podcięcia harmonizuje z całością tworząc przekaz archetypicznej siły męskiego świata. Przemyślana forma łączy się z nieoczywistością promieni światła załamanych pryzmatem ścian bryły, wprowadzając nutę niedopowiedzenia. Zwieńczenie konstrukcji flakonu zostaje domknięte kontrapunktową, kubistyczną formą wieka w kolorze stalowej szarości. Zapachy zamknięto w luksusowych kartonach o kształcie prostopadłościanu z logo marki CHOPIN.
Barwy opakowań nawiązują do kolorów ziemi i natury. Odcień Graphite black – OP. 9 – ucieleśnia mrok nocy rozświetlonej księżycowym blaskiem, oddaje kolor tajemnicy jaką kryje noc. Słomkowy kolor OP. 28 barwi delikatnie szkło nawiązując do jednego z najcenniejszych kruszców ziemi – złota. Barwa Moss green – OP. 25 – swą roślinną głębią zieleni, subtelnie przygaszoną leśną mgłą nawiązuje do spokoju i siły drzew.
Ten wyjątkowy design został wyprodukowany w Polsce przez Grupę Heinz. Całość doskonale komponuje się z charakterem zamkniętych w nich wód perfumowanych. Oszczędna stylowa grafika oraz nazwy w formie numerów dodają całości ekskluzywnego charakteru.
0 komentarzy