Proste składy, połączenie siły owoców z warzywami i energiczne opakowania – to główne cechy wyróżniające FROJO na rynku kosmetycznym. Marka powstała jako osobny człon dla LA-LE, znanego i lubianego producenta kosmetyków naturalnych i choć w zupełnie innej formie i założeniach to jednak ściśle połączona jakością oraz dbałością o prostotę formy. FROJO to jedna z niewielu dostępnych, polskich marek, która w swoich formułach postanowiła wykorzystać moc warzyw – por, dynia, seler czy pomidor to tylko kilka przykładów zastosowanych w kosmetykach.
Połączenie owocowo-warzywne wprowadza odbiorców w niszowy świat pielęgnacji pozwalając na odkrywanie zupełnie nowych szlaków i trendów. Co więcej – kosmetyki zostały wzbogacone również sporą dawką witamin tworząc tym samym niezwykle odżywcze mieszanki. Dodatkowym atutem są zniewalające, świeże zapachy. Wszystkie kosmetyki wykonywane są ręcznie w małych partiach dzięki czemu zawsze są świeże i gotowe na kolejne wyzwania bez potrzeby stosowania kontrowersyjnych konserwantów.